De voordelen van een persoonlijke telefoniste

Ondernemers van eenmanszaken hebben vaak geen mensen in dienst om de telefoon op te nemen. Zeker als u op vakantie gaat kan dit lastig zijn. Die paar weekjes vrij die u in de zomer heeft wil u ook echt vrij zijn. Geen telefoontjes en dergelijke, gewoon lekker uitrusten. Toch wilt u ook geen klanten mislopen, wat het een lastige afweging  maakt. Een optie kan dan zijn om de telefoon in de periode dat u op vakantie bent uit te besteden. Zo’n telefoondienst heeft een aantal voordelen. Ik zet ze even voor u op een rijtje.

Het belangrijkste van allemaal, u bent altijd bereikbaar. Er zijn zelfs telefoonservices die 24/7 bereikbaarheid garanderen. U mist hierdoor geen belangrijke berichten of telefoontjes meer. Ten tweede krijgen uw bellers geen saaie voicemail, maar een persoonlijk contact. Voor veel klanten is dit erg belangrijk. U kunt altijd en overal een overzicht opvragen van de berichten of belletjes die zijn binnengekomen. En als het urgent is wordt er direct contact met u gelegd. Van alle telefoongesprekken krijgt u een samenvatting of notitie, zodat u precies weet waar over gebeld is en hoe dit afgehandeld is. Zo nodig kunt u zelf nog even terugbellen op een moment dat het u uitkomt. Bovendien krijgen uw klanten een vertrouwde stem, zeker als u vaker gebruik maakt van de dienst. Dit is een belangrijk aspect van het opbouwen van relaties. Daarnaast is het ook nog een goedkoper dan een eigen telefoniste inhuren. U betaalt vaak per beantwoordt telefoontje, dus op een rustige dag zal u ook weinig kosten hebben, terwijl een telefoniste op kantoor gewoon een uurloon uitbetaald dient te krijgen. Ook kunt u de telefoon op ieder gewenst moment doorschakelen. Als u het bijvoorbeeld even een middagje druk heeft, kunt u dat doorgeven en dan worden de oproepen beantwoord uw persoonlijke telefoniste.

Klinkt niet slecht toch? Van bovenstaande voordelen kunt u gebruik maken als u Bizziphone inschakelt als telefoondienst.