Gezien worden is herinnerd wordenBedrijven zijn er om gezien te worden. Ondernemers vechten dan ook – gelukkig vooral in figuurlijke zin – om voorrang als ze hun winkel of fabriekspand willen laten opvallen. Want gezien worden is beleefd worden en vooral ook herinnerd worden. En wie zijn of haar bedrijf goed laat zien, creëert een fikse impuls voor de naamsbekendheid van de eigen onderneming. Maar kunt u positief en aantrekkelijk overkomen in uw directe omgeving? Een van de manieren om dit efficiënt te regelen, is door gebruikt te maken van professioneel ontworpen doosletters met daarop de naam van uw onderneming of een reclameleus. Deze manier van in het oog springen bij een grotere potentiële klantenkring is om meerdere redenen erg effectief. We hebben de voordelen van doosletters hieronder voor je verzameld.
U valt altijd op, ook als uw winkel gesloten is!Stel dat u een eigen winkel heeft die lang een ligt waar dag en nacht veel mensen passeren. Met doosletterreclame op uw gevels kunt u dan jaarlijks duizenden tot wel tienduizenden indrukken maken op automobilisten, scooterrijders, fietsers en voetgangers die langs uw winkel lopen. En dat doet u met gevelletters in doosvorm de hele dag en week door. Ook wanneer de winkels sluiten, is uw pand nog zichtbaar in de directe omgeving. Reken maar dat dit op termijn klandizie gaat opleveren.
Een duurzame vorm van reclameDoosletters van kunststof of rvs gelden als een erg duurzame en milieuvriendelijke manier van marketing. Deze materialen gaan namelijk probleemloos tientallen jaren mee. U koopt uw doosletterblok eenmalig, al dan niet voorzien van een flitsende verlichting (een aanrader is uiteraard mét licht), en profiteert decennialang van de voordelen. Zo simpel werkt het met doosreclame op bedrijfspanden.
Uw wens is de leidraadQua ontwerp en formaat kunt u als winkelier of bedrijfsleider elke richting op. U ontwerpt en u bepaalt hoe de doosletterreclame eruit komt te zien. Er is dus veel keuzevrijheid en voor elk wat wils op dit gebied!
|