Rolleiclub
Image default
Zakelijke dienstverlening

Haalt het beste uit je bedrijf aan de hand van de NPS

Haal het beste uit uw medewerkers en uw klanten met hulp van de NPS. De NPS is een wereldwijd toegepaste methode waarmee de klantenloyaliteit voor bedrijven en organisaties wordt uitgedrukt. Het is dan ook een zeer belangrijke en interessante meting die dient te worden uitgevoerd door onderzoeksprofessionals. Als u de meest betrouwbare inzichten op dit gebied wilt verkrijgen, werkt u samen met Integron uit Rotterdam. Dit is een zeer deskundige onderzoekspecialist die al decennia werkzaam is op het bied van klant- en medewerkersonderzoek. Ook voor u staan ze klaar om de NPS perfect inzichtelijk te maken. 

De specialisten maken jouw klantenonderzoek duidelijk en toepasbaar

Deze erkende specialist staat te popelen om u te laten zien welke oplossing er zijn op het gebied van klantenonderzoek. Ze laten je zien hoe loyaal jouw klanten zijn, maar ook hoe je op basis van data en inzichten jouw organisatie of bedrijf verbeterd. Het onderzoek dat deze specialisten voor je uitvoeren wordt ook begrijpelijk vertaald aan de hand van infographics, scorekaarten en rapporten. Al deze handvaten dienen om onderzoek niet alleen leerzaam en interessant te maken, maar ook toepasbaar en toegankelijk. Ook op het gebied van de NPS zullen ze je dergelijke mogelijkheden aanbieden. Na het laten uitvoeren van dit onderzoek weet jij alles over de klantloyaliteit voor jouw bedrijf of organisatie en kun je hier passend beleid voor maken.

Kwantificeer de emotionele associaties van klanten over je bedrijf

Deze NPS wordt voluit aangeduid als de Net Promotor Score. Op basis van elf punten geven je klanten hierop aan tot hoeverre ze jouw bedrijf of organisatie zouden aanbevelen aan hun relaties. Dit wordt door hen over het algemeen op basis van emotionele overwegingen ten opzichte van uw bedrijf aangeduid. U weet dus op basis van de NPS precies wat u klanten voelen als ze aan u denken. Dit is een goed startpunt voor verbetering, want zakendoen is, in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, een aangelegenheid waarbij emoties een belangrijke rol spelen. Kies daarom ook voor een samenwerking met de specialisten van Integron uit Rotterdam voor jouw klantenonderzoek, zij maken klantemoties namelijk kwantificeerbaar.     

https://www.integron.nl/